Wijk 1:

Pr. Beatrixweg, Pr. Bernhardweg, Dreef, Fuut, Pr. Ireneweg, Kon. Julianaweg, Pr. Margrietweg, Purperreiger, Roerdomp, Scholekster, Watersnip, Wilhelminaplein en Zorgcentrum en aanleunwoningen Overdorp.

Wijkouderling: P.S. Fluit,

Voorstraat 1,

Email: psfluit@hervormdkockengen.nl

Wijk 2:

van den Berkhofweg, Heicop, Kerkplein, Kerkweg, Koningstraat, Korte Kerkweg, Nieuwstraat, van Renesseweg, van Schaardenburgweg, G.J.W. Schoenmakerweg, Sportweg, Verlengde Kerkweg, Voorstraat, Wagendijk en Weth. van Doornweg.

Wijkouderling: G.M. den Hertog,

Lisdodde 6

Email: gmdenhertog@hervormdkockengen.nl

Wijk 3:

Dotterbloem, Fonteinkruid, Godinweg, Kalmoes, Krabbescheer, Lisdodde, Pijlkruid, van Lockhorstweg, Schoolweg, Waterkers, Waterlelie, Wederik, Zwanenbloem, Watermunt en Wilgenroos.

Wijkouderling: A.J. van Dam,

Kalmoes 4

Email: ajvandam@hervormdkockengen.nl

Wijk 4: Gieltjesdorp, Laag Nieuwkoop, Portengen, Schutterskade, Spengen, Teckop en overige buitengebieden.

Wijkouderling: H. Kroon

Purperreiger 78

Email: hkroon@hervormdkockengen.nl

Aanvragen van extra-huisbezoek, verzoek om voorbede of dankzegging, bij ziekte, ziekenhuis opname kunt u doorgeven aan de wijkouderling of de predikant.

Wijkindeling
16 februari 2022